top of page

My Site Group

Public·107 members

Club Brugge Bodø Glimt 14.12.2023 Direktestrømming

2. runde i Conference League og kampen mellom Bodø-Glimt og Club Brugge fra Aspmyra stadion.

Knutsen før Glimts 54. kamp i år for 1 døgn siden — I Belgia venter en ren gruppefinale mot «norske» Club Brugge på Jan Breydel Stadium. Det blir også kamp nummer 54 for Bodø/Glimt denne sesongen. Bodø/Glimt - Club Brügge 2. runde i Conference League og kampen mellom Bodø-Glimt og Club Brugge fra Aspmyra stadion. Brugge mot Bodø Glimt på live 14 desember 2023 om 2 timer for 14 timer siden — om 2 timer — UEFA Europa Conference League match Club Brugge vs Bodø / Glimt 14.12.2023. Match preview, betting, talkSPORT audio and stats ... Har vel aldri skjedd at en spiller har vært på pressekonferansen uten å starte. Kan være at Moe hviler, og vi får se Isak-Bjørtuft, da Isak foretrekker høyre midtstopper. Mitt tips: Glimt vinner 1-3. Mål av Zugej, Kapskarmo og Grønbæk. #3 Mål av Zugej, Kapskarmo og Grønbæk Satser på at Brügge-fansen har fått ny spiss på ønskelista etter kampen. Det hadde vært en helt utrolig historie om Kapskarmo kom inn på laget og storspilte på Jan Breydel Stadion. #4 To "norske" klubber i duell her, tror faktisk Glimt kan få med seg poeng. 1-1 #5 Jeg tror vi er fullt kapable til å slå dem også på en god dag. UECL W6 - Club Brugge v Bodø/Glimt - kamptråd UECL W6 - Club Brugge v Bodø/Glimt - kamptråd | Diskutopia Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte. Du bør oppgradere eller bruke en alternativ nettleser. #1 @Nordlys fortjener en pause fra kamptrådene, så jeg får plukke opp hansken. Bortekamp: Club Brugge - Bodø/Glimt 14. Desember Stadion tar 29000, og bortelaget har krav på 5% av kapasiteten. Det vil si at Glimt får 1450 billetter på bortefeltet. Charterselskapene er allerede ute og ... Og at norske lag som helhet er med på et løft. Når man bare er redd at egen klubb skal bli akterutseilt fullstendig, så er det vanskelig å se det positive i det. Men når man selv ser ut til å drive med et snev av kompetanse, så tåler man gode konkurrenter. #11 Ellers leser jeg på oddstipset på ba. no, at Brann er det eneste norske laget som har slått Brugge borte. #12 Vis vedlegget 6132 Vis vedlegget 6131 Med ditt forslag til lagoppstilling rullerer KK i det minste noe. Glimt har stort sett et lag på benken som alene ville kunne bitt godt fra seg i ES. Når KK rullerer så lite med så mange alternativer er det merkelig å høre ham klage på kampbelastning. Alt er mulig! #6 Dette er vel økonomisk en av de viktigste kampene i år? Vinner vi med to mål i kveld får vi fire ekstra koeffisientpoeng til klubbkoeffisienten noe som vil gjøre at vi ligger helt på den anslåtte grensa for seeding i hele CL-kvalifiseringen neste sesong. Blir vi nummer to i gruppa og taper i kveld må vi vinne playoffen før vi kan begynne å sanke klubbkoeffisientpoeng igjen. Hvorfor? Fordi UEFA-regler. Så seier i dag vil gi mye poeng + mulighet til å ta poeng i neste Europa-kamp. Hadde vel ca 1350 billetter til salgs totalt sett. Tabell Club Brugge Den Belgiske toppklubben har slitt i hjemlig liga så langt i år, og ligger på en 6 plass etter over halvspilt sesong. Dette er ikke i tråd med ambisjonene og den norske treneren Ronny Deila har fått kjørt seg litt i media. I tillegg har både Vetlesen og Zinkernagel, som begge har historie i Glimt, fått endel kritikk. Mest av de Zinkernagel. Klubben har også stortalentet Nusa i sine rekker, og han spilte forrige kamp etter et skadeavbrekk som også gikk ut over landslaget til Norge. De siste 5 kampene i ligaen er USSUT som gir 8 av 15 poeng, som ikke kan sies å være et lag i storform. Forventet lagoppstilling: Har ikke anelse. Bodø/Glimt Den Nord-Norske stoltheten kommer fra et forsmedelig tap mot Molde i cupfinalen. Før det har Glimt vist ganske god form, sett bort i fra et stygt borteresultat mot Brann. Med tap tar vi bare ett poeng i kveld (videre som nummer to) og må vinne neste dobbeltkamp for å sanke flere. Så vinn førr f*en! #8 Såpass, ja. Mulig jeg må pusse tennene, i dag også. Skjønt, det gikk ikke så bra sist. Vi er vel ganske nære at man kan få to kvalikplasser til CL også, om dere får en del poeng til nå? #9 Ja, men de blir utdelt etter neste sesong isåfall og den sesongen har jo dere vunnet så det vil jo evt. gjelde for laget som blir nr. 2 bak Brann på tabellen. #10 Haha. Joda men nå som jeg har fått smaken på europaspill, og ser at det faktisk er mulig for min klubb også, så har jeg plutselig blitt veldig positiv til at både dere og Molde sanker poeng. NÅR: Torsdag 14. 12 kl 21:00 HVOR: Jan Breydel Stadium (kapasitet er 29. 042) TV KANAL: TV3+ med sending fra 20:45 Bakgrunn Det blir en ren gruppefinale mellom Brugge og Glimt. Innbyrdes oppgjør ble vunnet 1-0 av Brugge på Aspmyra i gruppens første kamp. Den seieren var relativt fortjent, da Glimt ikke hadde noe spesielt å by på, men det må også nevnes at det var i en formmessig dårlig periode for Glimt. For at Glimt skal gå forbi Brugge på tabellen, så kreves det en seier med 2 mål eller mer. Skulle Glimt vinne med 1 mål, så stiller lagene likt på innbyrdes, men Brugge tar gruppeseieren på målforskjell. Club Brugge mot Bodø Glimt på tv 14.12.2023 Kampen starter k for 16 timer siden — Kampen starter kl. 21:00 den 14. desember 2023. Få siste nytt om Club Brugge og Bodø/Glimt, og finn UEFA Europa Conference League standings, results . I serien har Glimt STSSS som gir 12 av 15 poeng, i tillegg til allerede nevnte tap i cupfinalen. Rent spillemessig så har Glimt vært gode i de fleste kamper, og selv i cupfinalen så var de ikke dårlige, men samtidig ikke i nærheten av og score mål. Av skader eller suspensjoner, så er det kun Faris Pemi Moumbagna som er usikker for Glimt, da han har vært syk og ikke reiste samtidig som laget til Brugge, men skal angivelig komme (har kommet? ) med eget fly. Faye Lund Brice-Moe-Amundsen-Bjørkan Fet-Berg-Grønbæk Zugej-Kapskarmo-Pelle Laget kan være helt på bærtur, men det er slik jeg tolker det. Tror Oscar får sjansen, og jeg tror også Isak får sjansen, spesielt etter han ble med på pressekonferansen. Club Brugge - Bodø/Glimt live resultat, H2H og lagoppstilling Club Brugge is going head to head with Bodø/Glimt starting on 14. des. 2023 at 20:00 UTC at Jan Breydel Stadium stadium, Bruges city, Belgium. The match is a ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page